Kızlar yardım edin bebeğim 4 ay 17 günlük 2 bucuk aylikken once sol gögsümü bırakdı sonrada sağ göğsümüde bıraktı mama kullanıyoruz ama kac.aydir kasikla.yediriyorum mamayi döke saca bir sürü biberon denedik hic birini emmiyor kasikla.cok zor oluyor geceleri hic uyanmazdi oyuzden skntım yokdu ama 2 gündür geceleri cok sık uyanıyor acıktığı icin emmedigi icin biberon tuttrmam lazim gece cocugu kaldirio kasikla mama iciremm napmm lazim tuttrmak icin kesin tutar dedgniz biberon varmi suyu bile kasıkla iciriyorum