Kızlar normalde pikniğe gitmeyi çok seviyoruz. Çok sıkıldık eşimle pikniğe gidelim diyoruz çevremdekiler gitmeyin bebiş daha küçük o duman ciğerlerini mahveder diyorlar. Bende gidipte bebeğimi dumanın yanında durdurmam yani ama ne kadar olsa yinede duman gelecek. Dumandan etkilenir gitmedik. Size sorayım dedim giden var mı aranızda 2 aylık bebişle nasıl oldular bizde gidelim mi ?