syaby Aezgi molfix daha iyi ama fiyat performans olaral baby turcoda yeterli ikisinide kullandım şuan soffioya geçtim o da iyi bazı bebeklere bazı bezler alerji yapıyor canım önemli olan senim bebeğine olması küçük paket al dene
Aklimdasin Aezgi molfix daha kalın pamuklı emiciğili yüksek. Sızdırma hiç olmadı bizde. Turco fiyat olarak cok iyi ama sizdirma cok yapti bize. Ve ince molfix gibi değil
Woman35 Molfixten memenundum ama bulamadim marketlerde falan su an baby turco kullaniyorum bazen tasma yapiyo gerci bikac bez daha denedim ama o da tasiriyodu 🤦♀️
Aezgi Woman35 e bebekte var sanırım ben gece prima takıyorum gündüz minies hic taşma yok ama her kakadan sonra yıkamama rağmen pişik oluyor
Aezgi Aklimdasin anladım tesekürler molfix deniycem o zaman 1 yasına kadar hep prima taktım ama fiyatlar malum artık geceleri tek prima takıyorum gündüz minies takıyodum tasma falan olmadı ama kakadan sonra yıkamama rağmen pişik oluyor bez arayısına girdim bende
Aklimdasin Aezgi eger molfixde bulamazsanız veya memnun kalmazsanız Önlem öneririm oda en az molfix gibi pamugu cok iyi
Zeyzeyno Aezgi molfix kullanıyorum yıllar öncede oğluma kullandım şimdi yine bebeğime kullanıyorum gayet memnunum
Haffuse Kizim 3 aylik, iksiini de kullandim, turco yla devam ediyorum… Daha ince ve daha yumusak, ve hic sizdirma yapmadi…
Maheste Aezgi baby turco kullanıyorum çok çiş yaparsa içinin bezi dökülme yapiyo minik minik . Eğer küçük olursa genelde tasma yapıyor . Pek memnun değilim degistiricem bende