bebeksibiriyim iyi akşamlar..iyi bayramlar, benim kızım da geçen sene çok kötü ishale yakalandı 6-7 gün geçmedi ishali bir lokma bile yediremiyorduk . Her gece o uyuduktan sonra hastanede ona bakıp bakıp ağlıyordum korkuyordum çünkü geçmeyecek diye düşünüp. Daha sonra serumlarla , reflor damla ile işte sürekli serum alıyordu ama , sıvı takviyesi çünkü su yapıyordu bildiğiniz günde 8-9 yapıyordu . Kabus gibiydi yavrum harap olmuştu. Dediğim gibi 1 hafta hastanede yattık çok şükür iyileşti 🙏🏼
allahım bir daha yaşatmasın🙏🏼