Bende sıfır kol elbise aldım beş tane şaka gibi oldu olmazsa hiçgiymediği kot elbisesi var hiç giymediği pantolon ve üstü var uzun kollu onları yada gömleği var giymediği yeni hava daha sıcak olursa askılı olan elbiseleriyle kombin yapabilirim altına külotlu çorapla diye düşünüyorum renkleri de uyumlu çogu zaten allahtan yada pantolon üst yapıcam canım sıkıldı