adenly 2.5 aylık bebeğim ve sürekli agzından tükürük akıtıyor yutmuyor diş için cok erken baska ne sebebi olabilir? Yasayan var mı
Dtfatma adenly bizim de öyleydi doktorumuz tükürük bezleri o dönemde çalışmaya başlar o nedenle salyası olur çok normal demişti :)
Belis-mom adenly canım tükürük bezleri geliştiği için çok normal bizim de 2. Ayda başladı tükürüklee 8. Aydayiz disi daha yeni çıkıyor