Merhaba anneler, bebeğim 6 aylık hem mama veriyordum hemde emiyordu son 1 aydır emmede red yaşadık sürekli kendini geri çekiyordu afedersiniz sütümün bi tadına bakma gereği duydum acı olduğunu fark ettim emmek istememesi sanırım bu yüzdenmiş zorlamak doğru olmaz sanırım bu durumu yaşayan var mı ? Bu arada sütümde yok denecek kadar az zaten 😞