Kızlar ayın 13 ünde randevum var hem oğlumu genel bi kontrole hemde kendim için kadın doğuma genel kontrol amaçlı randevu adımda neyse sadede geleyim çocuğuyla tek başına hastaneye giden varmı olurda tuvalete girerseniz çocuğu nasıl tutuyorsunuz veya muayene sırasına nasıl yapıyosunuz devlet hastanesine gitcem