Alerji olmuş bebeğiniz diğer bir dille egzema 😞ben başta isilik sandım doktora götürünce o dedi emziriyosanız sizin dikkat etmeniz lazım benm bebeğimde de şuan var onun sıkıntısını çekiyorum süt ve süt ürünleri yumurta …ve yemeyerek takip etmek lazım azalıyo zaten yemediğiniz zaman… mama veriyorsanız mamasıda inek sütü içermeyen alerjik reaksiyona uygun mama olmalı …bebeğinize çok kaşıntı yapar ellerini yüzüne götürüyorsa bir krem var onu kullanıyorum o da rahatlatıyo bebeğimi …ama öncelikle benim fikrim doktora görünmesi en azından daha net bilgi alırsınız benim tecrübelerimle alerji olmuş yavrucak ..çağın bir hastalığıda bu malesef inşallah düzelir bebeğiniz çok geçmiş olsun🙏🏻