Tam kucak istemeyi bıraktı diyordum. 3 gün sonra 5 aylık olacak. Gündüz uykuları yine kucağımda devam ediyor. Bırakıyorum aninda gözleri açılıyor ben de uyusun diye uğraşıyorum yoksa gece uykusu cok etkileniyor. Isin içinden çıkamadım ya nasıl yatağında uyutacağım 😭