Doktorlar duruma göre 4. Ayda tadıma başlatabiliyor. Doktor kararıyla başlamışssınızdır diye umuyorum. Biz 5. Ayda doktor kararıyla başladık tadımlara. Anne sütünü 5. Ayda bırakmıştı oğlum. İlk iki hafta sebze, 3. Hafta yoğurt, 4. Hafta meyve tadımı yaptık. 1 ay bitince pirinç, bebek irmiği ve tam buğday unu, yulaf unu denemesi yaptık. 2şer gün denedim. Önceki tadım yaptığı besinler ile pirişip içine 1 ölçek mama ekledim. Ana besinimiz 2 numara mama olarak devam ediyo. 6.5 aylık olduk artık kuzu kıyma denemesi yapıcaz, darısı başınıza 🙂 ek gıda seminerine katılmıştım bana cok faydası oldu tavsiye ederim