Plastikkupa oğlum da doğduğundan beri mamayla besleniyor doktor 4. Ayda tadımlara başlarız dedi ama ben en azından 5. Ayı beklicem 4.ay çok erken gibi geliyor , ve 5.aydada sizin gibi çorba vs vermeyi düşünmiyorum sebzeleri haşlayıp birrer çay kaşığı Veya tatlı kaşığı olarak , çünkü amaç doyması değil bebeğin zaten .