ofkelisirin 28minikdnym filtresini kontrol edin bulaşıklı kapalı kaldıysa da oluyor hemen çalışmamışsa genelde mi öyle
Hagisidagu _caykolik bazen makine ıslak bırakıyor kuruluyorm içini kapagını da hafif acık bırakıyorm camasır makinenin de o lastik kısmı var ya orda da su klıyor onu da alın kurı bezle
_caykolik Hagisidagu yapmadığım şey kalmadı bi ara durdu şimdi bulaşık makinem öyle temzileyici kullandım yine aynı eşim giderde sorun vardır diyor
Tazebabyy Bir kereliğine çamaşır suyu sık çalıştır gider koku bence , veya ilaç koyma yerine sirke koy çalıştır
ofkelisirin 28minikdnym ondandır canım sürekli koku yapan makineler var öyle sandım bende yıkanınca geçer bide temizleyin Bi güzel geçecektir