Tml Çark veya kazı kazan olan günlerde ürünlerin fiyatını artırıyorlar sanki ben mi yanlış düşünüyorum .. Dün normal fiyatı 70 lira olan şu an 90 lira , 25 lira olan 55 lira olmuş 🙄
sarmaliklahana Tml gecen aldıgım ürünlerde artmış 1 ay olmadı bende ara ara bakıyorum artış yapıyorlar evet 🥴🙄
Divayorgun Tml bende baktım mağzada 70 lira olan ürün sitede 90 liraydı. Çark ayağına kazıklanıyoruz. Zaten hiç indirimli ürün bulamadım sitede az var. Eskiden indirime sokarlardı şimdi kupon veriyorlar
Tml sarmaliklahana illa ki yapacaklar ama 5 10 lira yapsın hadi 20 30 40 lira da çok değil mi sizce de
sarmaliklahana Tml tabii ki cok bizde yoldan para toplamıyorız ama son dk ya bırakmamaya calısıyorum her zman alışverişi. İndirim kovalıyorum heryerde valla. Kızım. 7.5 aylık ama büyük indirimde güzel kaliteli setlerde bulsam alıyorum illa alınacak sonucta diye 🤷 3-4 yas aldıgım oldu düşünün yani ucuz diye. Ucuz dediğimde işte 30-40 tlye takım tulum kışlık sweet tshirt yagmurluk ayakkabı VS falan yani bu yaz montlar bakıcam mesela indirimdeyken alayım diye
Tml sarmaliklahana bende öyle fırsat buldukça indirim takip edip alıyorum ama sizin dediğiniz gibi de yetişemiyorum maalesef maddi olarak iki bebek olunca . Dediğiniz gibi sezonu beklemeden almak lazım ama gününde ancak yetiyor
tostosumm Geçen sort aldım ben 30 tlydi bi kaç gün sonra 70 tl oldu indirim fırsatıyla 30 a almıştım ben 😁
tostosumm Tml evet tam indirim zamanını yakaladim😂😂 Eşim baktı gerçekten indirimdeler oda başladı hemen kendine almaya 😂😂