Zaraaa Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı iki ay oldu ancak henüz param yatmadı e devlette işlemler devam ediyor şeklinde yazı var aradığımda yatacak diyorlar ama sizler de böyle birşey oldu ben henüz doğum öncesi ücretini almadım
Duygu388 Zaraaa bn doğum yaptm ama erken doğum oldu bnm 35+5 doğum yaptm 19 gün sonra yattı doğum param şimdi 3 aylık raporum var oda 7.ayda bitiyor
Zynpozen Zaraaa bebeğim 7 aylik oldu biz hala alamadik dogum parasini. Yatacak diyolar gerisi yok anlamadim birşey 🤔
Duygu388 Zaraaa ama bn çalışandım siz hangisini soruyorsunuz emzirme parası var birde 316 tl devlet ödüyo oda hemen yattı bnde
Ceyder Zaraaa çalıştığıniz yerdeki muhasebe muhtemelen bildirim yapmamıştır o yüzden yatmıyor olabilir bende 3 ay önce doğum yaptım muhasebe bildirdiği günden 1,2 gün sonra parami aldim ben
Zaraaa Ceyder bizim muhasebe 35 gün önce bildirmiş ssk yı aradığımda bulunan ildeki yoğunluğa bağlı diyor
Kayraaa59 Zaraaa ben doğum öncesi ücreti doğum yaptıktan bir hafta sonra aldım. Yani rapor bitiminde en geç bir hafta içinde yattı