Fsecl1 Adet görmem hala duzelmedi 1 yasına 2 3 gün kaldı ama mesela bu ay olmadım ve Ay bitiyor geçen ayda 28inde gelmişti her ay değişik tarihlerde geliyo ya doktora gözükmelimiyim yoksa düzelirmi