Angel00 bebeğim 5 aylıkken 15 gün yapmadığı oluyordu doktor (özele gidiyoruz) normal müdahaleye gerek yok demisti, sadece anne sütü alan bebeklerin 15 güne kadar yapmaması normalmiş anne sütün tamamına yakını sindirildiği için bağırsakta dışarı atılacak pek bir şey birikmezmis, ama ek gıdaya geçtikten sonra en geç 2-4 güne yapmasını bekleriz demişti bilginiz olsun.