Elif311 maalesef iştahı yok salı gününe randevu aldım doktor ne diyecek bekliyorum ne anne sütü içiyor ne mama ek gıda da çok az ve sürekli hareketli hiç durmuyor herkes diyo sağlıklı annesi bak koşuyor çok hareket ediyor ama vicdanen rahat olamıyorum yemediği için yiyip hareketli olsa bu şekilde kilo almasa vicdanım az da olsa rahatlar ama maalesef yemiyor