Bazen oluyor kendi yanağına elinle vuruyor şaşırıyorum neden böyle yapıyor olabilir 1 yaşında kelimesi yok ama herşeyi anlar ondan mı acaba sadece birşeyi verirken al yapıyor birde 1 ay önce falan annii gibi birşey diyordu bana artık onuda demiyor başını birde geriye atarak ağlıyor başına gelenler