kaymakliekmekkadayifi 15 aylıksa rahat içersiniz. Gece uyanıyosa eğer ne kadar içiyosa o kadar süt sağın. Çok geç yatmıyosa o yatınca için. İçtikten sonra göğsünüzü sağıp dökmenize gerek yok alkol kandan çıkınca sütten de çıkıyor. Eğer yüzde 40 oranlı ağır alkollerden içecekseniz viski, cin gibi her 40 ml. için 2 saat emzirmiceksiniz. 2 kadeh içtiyseniz 4-5 saat emzirmiceksiniz. Şöyle bi bilgi var internette ben buna göre içiyorum;
350 ml bira (biranın alkolü %5 varsayarak)
150 ml şarap (alkol oranı %12 varsayarak)
40 ml sert içki (alkol oranı %40 varsayarak)
Her bu ml başına 2-3 saat emzirilmiyo