_Aryalia00 bebeği sütten kesmek doğru olmamış en azından bı doktora dajissaydin onun yol gostermesiyle ilerlemek daha mantıklı bir de bu arada süt zehirlemez. Doğurduktan sonra bile emziren anneler var gelinimiz var mesela en yakın örnek kucagindaki6aylik karnındaki iki aylık. Ve emziriyor doguncada emzirmeye devam edecek