Kızlar doğumda 18 kilo almıştım bebeğim yedi aylık olunca bütün kilolarmi verdim. Boyum 158 kilom şu an 49 ama göbeğim var doğum öncesi de aynı sorunum vardı belki zayifsin diyenler olacak ama gerçekten göbeğim çok kötü diğer bölgelerine göre bölgesel zayıflama görüyorum her yerde böyle bir şey yaptıran oldu mu acaba aranızda