Zerazehhra merhaba. Biz de 2,5 aylığız. Oğlumun kakasında 2-3 dega kan gördüm. Alerji doktoruna gittik. Gögüs ucunda yara var mı onda kakada kan yapıyor bebek yutuyor dedi. O zamanda vardı. Gögsün iyleşsim bir daha görürsen diyet yap görmezsen yapma dedi. Ben de görmeyince yapmadım. Aşırı gazlı huzursuz bir bebek. Yanaklarında küçük benekler var. Atopik dermatit gibi. Ama çok çok az. Anne sütü alıyor sadece. Anne sütü alınca kakada mukus olabilir ona takılma dedi. Şimdi her şeyi yiyorum tabi. Ama bu kadar gazlı ve huzursuz diye vicdan azabı çekmeye başladım. Alerjisi varsa diye. Kg alımı iyi. Başka bir şikayetimiz yok