Kızlar oğlum 12 ay 14 günlük. Bu zamana kadar sağarak besledim. İş, ev, bebek derken yetişemiyorum artık. Sağım sayısını 5 e düşürmek zorunda kaldım sütüm azaldı.Aslında ek gıda yiyen bir bebek olsa yeter ama yemiyor ya da çok az yiyor. Sütü çok seviyor. Buzlukta biraz stoğum vardı ama bayram için şehir dışına çıktık. Süt yetmiyor. Takviye mama almak durumundayım. Daha önce kullanmadım. Pek bilgim yok ama doktorumuz hipp combiotic iyi demişti bir ara. Tadını sever mi acaba, kabızlık falan yapma durumu olur mu? Tavsiyeleriniz varsa alabilirim.