Aae_08 Kızlar bebeğin alttan iki dişi çıkmış ucu gözüküyor . İki üç haftadır huzursuzdu şimdi baktım dişleri patlamış . Aşka hiçbir şeyi yutmuyor bununla ilgili olabilir mi ve bu geçici bir şey mi
Badehandeyldz Aae_08 evet ağrıdığı için iştahsızlık normal. Ama dişsiz bebek katı gıda yiyebilir. Diş dönemi hariç
Sanal Aae_08 bizim de aynı 7 aylık alt iki dişi görünmüş kaşıkla asla yemiyor ek gıdayı ağzını kilitliyor sadece elimle verirsem yiyor ne kadar sürecek bilmiyorum
Moonlightttt Aae_08 diş çıkarma dönemi katı gıda reddi olup sıvı besin istiyorlarmış. Agridigi için sanirm