Ssssraa Şiddetli zonklamayla dişciye geldim tedavi ederse bebeğimi emzirebilir miyim ?? Bir zararı var mı bilgisi olan
Nihankuzey Ssssraa bende boyle bisey sordum kimse cevap vermemisti kanal tedavisi yaptirdim enfeksiyon oluştu antibiyotik kullandim cektirdim hala antibiyotik kullaniyorum anestezi ishal yapti bebegimi antibiyotikte kabız
Nihankuzey Ssssraa emzirmeyede ara veremedim bebegim cok duskun memeye cok buyuk bi sorun olmadi cok şükür
ikikizannesi Ssssraa daha gecen hafta kanal yaptirdim dr. 2saat snra emzir dedi sagmama fln gerek yokmus emzirdim hicbir sorun yasamadim
Ssssraa Asafeymeninannesi kanal tedavisi, birde bu diş ağrısı bebeğime geçer mi sütümden acaba etkiler mi sorabilir misiniz çünkü bugün yapılmayacak ve bu süreçte bebeğimi emzirmem lazım
Asafeymeninannesi Ssssraa Bebeğiniz memeye aşırı bağlı bir bebek değilse 2 saat gibi bir süre beklemeniz daha doğru olurmuş. Yok eğer aşırı bağlı durmaz diyorsanız da sütünüzü sağıp daha sonra emzirebilirsiniz
btlakn44 Ssssraa bende agumentin binlik antibiyotik kullandım dört gün canım bebeğimi ishal yaptı sadece