Sanal ya canım benmde moralim o kadar bozukki bende sen gibi alerji uzmanına gittim 3,5 aylık bebeğim bir buçuk aydır Çocuk dr tavsiyesi ile süt yumurta diyeti yapıyordum kakada nokta kadar kan görünce telaşlanıp alerji uzmanına gittim alerji doktoru prof diyeti bozacaksn dedi yavaş yavaş alışacak diyo kakada nohut kadar kan görene kadar devam edeceksin dedi bende kendi dr ma sormadan diyeti bozdum salak gibi şimdi üçüncü gündeyim oğlumun gene karın gurultusu başladı yüzünde isilik gibi oldu bu sabah kızarıklık var. Yanağında hafif döküntü vardı zaten moralim çok bozuk ağlıyorum ya ne yapacağımı bilmiyorum kimseye güvenemiyorum