Kızım 12 günlük hastaneden çıkarken 2. 250 kiloymuş dediklerine göre ama 10 günde küvezde kaldı 2 saate bir emziriyorum bazen 1.5 saate bir emziriyorum memede kalıyor 30 dk filan bazen erken bırakıyor doktor kilo kaybetmiş dedi memede 20 dk bırak sonra sütü sağ ya biberonla yada kaşıkla ver dedi azsa sütün mama ver dedi pzt sye kafa rkilo alması gerekiyor nasıl alacak böyle yaşayan varmı😊kilo almazsa kaybederse gene küveze girecekmiş 😒