Kızlar benim de oğlum 18 günlük mamadan sonra çok kusuyor emzirince az çıkarıyor fazlasını atıyor ama mamayı çok kusuyor doktor mama vermemi önerdi kilo kaybettiği için acaba mama mı yaramadı Bebelac veriyorum sizce ne yapmalıyım bişey olur mu bukadar kusması normal mi