Bebeğim galiba üşüttü havalar bir sıcak bir soğuk terlettim Büyük ihtimalle bebeği Öksürüyor birde burnu akıyor sadece anne sütüyle beslediğim için sık sık emziriyorum burnuna da sık sık açıyorum şu an öyle bir huzursuzluğu yok ama yapabileceğim ekstra bir şey var mı iyileşmesi için ?