acemi_annee-23_ spinal olduysanız onun kalıntısı olabiliyor. Bebeğim 14 aylık yeni yeni toparlanmaya başladım diyim yani. İlk 4 5 ay kendi işlerimi bile göremedim çok kötüydü bebeğe bakamadım 4 ay tutuk kaldım bütün sonuçlar emar röntgen herşey temiz çıkmıştı ama felaket bi ağrı yatalak gibiydim yani hareket kısıtlı tamamen eğilmek kalkmak yok sopa gibi duruyorum düz yatıp düz kalkiyodum yatakta dönemiyordum kilitlenmis gibiydi resmen. Ayaklarımı sürerek yürüyordum yani. Umarım bu kadar ağır değildir sizin bahsettiğiniz. Kendiliğinden geçiyor malesef tedavisi yok gitmediğim doktor kalmadı. Kas gevşetici alıyordum arada doktor önerisiyle emzirdigim iicn. İlk sütümü sagip dokuyodum mecburen.