EsmaRana ayy o sağlık ocakları damlası bende aldım kızıma rengi, kokusu berbattı, kızım resmen ittirdi, kendi doktorumuzun tavsiyesi ile sidefer kullanıyoruz 4.aydan itibaren, onda da aynısı yazıyor ve bende ilk okuduğumda endişe edip sormuştum ama genelde böyle yazıyormuş, biz çocukların ölçüsüne göre değil de bebeklere göre veriyoruz 😊