Bezelyeannesi Kızlar bebeğim 3 günlük oldu sadece dün sabah çişli bez aldım dünden bugüne hiç çiş yapmamış ama kakasını yapıyo endişe etmelimiyim yoksa normal mi
Nurselihiranur Bezelyeannesi cnm ağlıyor mu bebek? Sesi nasıl yani bez sayısı önemli doyup doymadığını anlarsın
gokcekocyigit07 Bezelyeannesi kaka ile birlikte çiş de yapmış olabilir, takiple bakalım yapacaktır, kızım da ilk günler öyleydi
Bezelyeannesi Nurselihiranur gaz problemi olmadıkça ağlamıyo nerdeyse her emmeden sonra illaki pırtlatıyo leke gibide olsa ama çişini yapmıyo
Bezelyeannesi gokcekocyigit07 primanın bezini kullanıyorum hani şu ıslanınca sarıdan maviye dönenlerden dün sabah maviydi her altını almada elimlede kontrol ediyorum kuru
Nurselihiranur Bezelyeannesi gaz açlık ve uyku ağlaması henüz aynı cnm farklı değil açlık ağlamasıdır o sütünü sağıp miktarına bakman gerek bnm ilk sütüm gelmedi sonra 1. Aydada kesildi geri getirdik elhamdulillah sen bi bak ben sana gerekenleri yazarım
Bezelyeannesi Yasemin38 Max 2 saat oluyo dün doğru düzgün emmedi 2 kere mama verdim ama gece normaldi emmesi ona rağmen bu saat oldu ypk
Yasemin38 Bezelyeannesi 2 saat çok canım şuan sık sık emeceği dönem. Zaten çenesi yorulacağı için dinlene dinlene emer. Sen beslenmene dikkat et bol bol su iç günlük 2.5-3 litre kadar ve sık emzir bebeğini
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Tabiki canm çiş çok önemli,doyduğunu belirler bize .Çiş yapmasi gerek mutlaka
Bezelyeannesi OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar yani aslında mememi alamadıgı zaman sinirleniyo süt gelince susuyo emiyodur gibime geliyo oyuxden hazırda cıkıyo kakasıda var ama çiş yok internette min.2 kere diyo dün sabah görmesem yaptıgını ters bişeyşer var dicem ama bende bilemedim
tugbac Bezelyeannesi ilk hafta için normal bence. Zaten daha emdiği ne ki. Kiraz kadar midesi var, bir kaç yudumla doyuyor. Stres yapma canım. İlerleyen günleri takip et.
Deletedmom_123 Aynısını yaşayan biri olarak söylüyorum bebeğim kakalı bezi yapıyordu ancak çişli bezi yapmıyordu ben de kakalı bez yaptığı için beslendiğini sanıyordum ama doktor dediki önemli olan kakalı değil çişli bez zaten bebeğim de hiç beslenememiş o yüzden sarılık oldu mutlaka doktora git ve sık sık emzir
Bezelyeannesi Deletedmom_123 hemen gidicem çevremdekilerde öyle diyo kakasını yapıyo diye ama ters giden bişeyler var belli
Dilaylaa Bence doktorunuza danışın , günde ortalama on çişli bez olması gerekiyor yenidoğan döneminde. Beslenmesi yetersiz olabilir saat başı emzirmeli , süt yetersiz ise 30cc mama takviyesi yapılmalı
Bezelyeannesi Dilaylaa doktoruma ulaşamadım ama sanırım gidicem emzirdikten sonra doyup doymadıgını kontrol etmek için 30cc verdim mama hiç içmedi
Bezelyeannesi Dilaylaa dün zor uyardım ondan korkup mama verdim geceden beri daha iyi aranmaya başladı