OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Arkadaşimla zayiflama bahsine girdik,öyle bahse girince insan daha iyi odaklaniyor.Kim 3kilo verirse bir ay içersinde diye,veremiyen Restoranta davet edicek .En hizli ne zayiflatir)61kilodayim şuan maksat aslinda 56
tugbac OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ekmek makarna pirinç şekerli unlu bir şey tüketme. Bol su iç, yürü, az az ama sık sık beslen. Kuruyemiş meyve tüket
Asel20ava OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar detoksları deneyin ilk kilolar ödem olduğu için çabuk verirsiniz. Kabak ya da ayran detoksu mesela. Kabak kesin işe yarıyor ben yaptım 3 günde 3 kilo gitti. YouTube’dan araştırabiliriz. Ya da aralıklı oruç ile beraber spor yapın kesin gider zaten.
Selin1234 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar canım soda kuru yap o bir haftada3 kilo verdiriyor yağlardan götürüyor doğum sorası kilolari
Pol34 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar eşim diyetisyenle 20 kilo verdi 3 ayda. Bize bi detoks suyu listesi vermişti çok güzel ödem attı onla. Akşamdan 1,5 litre kadar suyun içine salatalık, limon, elma, kabuk tarçın tane karabiber ve karanfil atılıyor ertesi gün yavaş yavaş ara sıra içerek bitiriyorsunuz bunu 1 hafta falan yapıp diğer hafta yapmıyordu
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar tugbac evet dünden beri çikardim onlari hayatimdan,yürüyüş zor biraz iki çocukla)
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar tugbac @ cnmoglm22 Asel20ava Selin1234 Pol34 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar#20227158 Kizlar 3kilo verdim bir haftaya detoks uyu cok fayda cok tesekkur ederim bide kabak
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Pol34 Canim ben bir hafta yaptim detoks suyunu bir hafta ara verip tekrarmi basliycam?
Pol34 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ilk başta alışana kadar klasikti. Sabah haşlanmış yumurta peynir domates salatalık 1 dilim ekmek falan sebze yemeği ya da kuru baklagil yiyordu asla yemeklerin suyundan tabağına koymuyorduk akşam da salata yoğurt tavuk köfte falan
Selin1234 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar hayır canım yoğurt limon ve madensuyu ile yapılıyor ve birazda pulbiber konuluyor
mino01 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar hareket yapmaktan asla kaçınmayın. Dışarı çıkamıyorsanız bile evde sürekli bir şekilde hareket halinde olun. Ne kadar yemesenizde hareket olmadan zor oluyor 🤷🏻♀️ Ben ilk gebeliğimde hep yedim ama çok hareketliydim. Kucağımda yürürken uyurdu oğlum. Odanın içinde olsun, evin içinde olsun hep gezdirirdim onu mecbur. İyi kilo vermiştim o şekilde yediğim halde.
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar mino01 valla canm ben kizimdan sora Hergun pasta börek yiyordum amma kilo veriyordm 65le hamile kaldim kizimn 40çiktiğinda 55dim.oğlum oldukdan sora haraket ikiyr katlandi yemem mimimuma düştü amma kilo aldim birazcik yediklerim kiloya dönüştü