Kızlar size bişe soracam bilgisi olan var mi acaba
ben 5 ay önce sezeryan doğum yaptım ve bende kansızlık çok var ve doktorum bana doğum kontrol hapı verdi kullanırsam adet olmayacağım olduğumda ise kanamam çok olmayacakmış kan vücüdumda kalacakmış ama ben onu içtiğim sürece bende kilo Yapıyor ve doymak nedir bilmiyorum bende bu ay bir bıraktım adet oldum sonra doktorum tekrar aradı kullan dıye bi süre içtim ve şimdi bıraktım tekrar hasta oldum ve 1 ay içerisinde 3 adet oluşum artık içmeyi düşünmüyorum sizce bu kadar adet normal mi orucu da doğru düzgün tutamadım bilgisi olan var mı