mutluannissss kizlar 2 haftadir ek gidaya basladik. 2 hafta meyve verdim simdi sebzeye basladik 2 gundur yavrum ikiniyor kabizlik basladi ( zeytinyagi attm sebzeye) agliyir nerdeyse morariyor normalmi yasiyan oldumu ek gida sonrasi, 😔😔😔😔😔
Serserilikiz mutluannissss aynı durum bendede oldu yedirdikten hemen 5 dk sonra 1tatli kaşığı zeytin yağ icirdim 2 3saate altına yaptı bi deneyin bence
fatmaemin mutluannissss kabızlık olması gayet normal bnce çünkü bağırsaklar mide alışkın olmadıkları yiyeceklerle tanışıyor oyızden hazmetmeleri biraz zor olabilir sebze pürelerine zeytin yağı mutlaka ekleyin ve iyi pişirin ki hazmı kolaylaşsın ve elma da baya işe yarıyor bizdede aynı problem oluyor oyızden azar azar veriyorum ki mide alışsın daha sonra porsiyonları büyütğcez inşallah
Alyanin_annesi Bol su icirin. Bide sebze seçimini dikkatli yapın. Patates havuc muz kabiz yapar üst üste vermeyin. Balkabagi yeşil kabak da ishal yapar. Ben kakasi koyulasinca balkabagi yediriyorum normale dönüyor.