merveeturk6 10 ayşık bebeğim var ne zaman altını değiştirsem veya kıyafetlerini değiştirsem kıyametleri koparıyor bunun sebebi ne olabilir sizde bu durumu yaşayan var mı öyle böyle değil aşırı derecede ağlıyor
Sahrabalam merveeturk6 benim kızım da aynı şekilde eline oyuncak dikkat çekecek şeyler veriyorum ama o an gözü hiçbişey görmüyor resmen mosmor olacak sekılde ağlıyor her gün birkaç defa yaşıyoruz bu anı kabus gibi
Seymamurat merveeturk6 Malesef bizde de aynı durum kıyafet giydirene kadar kıyamet kopuyor alt değiştirince aglıyor.
Cennet-Eserr merveeturk6 benim oğlum 6 aylık son zamanlarda oğlumda ağlar oldu sadece üstünü giydirirken Böyle alt giydirip bez değişirken böyle değil aksine o an çok mutlu
Canss3535 Cennet-Eserr benim kızda 7 aylik oda alt değişmede sıkıntı yok ama üst değişmedi çığlık kiyamet🤣
Canss3535 merveeturk6 sarkilar söyleyin oyalayıp dikkani dağıtın oyunca verin yoksa zor ben bazen altini hemen bağladım yüz üstü çeviriyorum önüne oyuncak koyuyorum öyle giydiriyorum
FahreddininAnnesi Altını değiştirirken değil de üstünü giydirirken çok ağlıyor 😥 tişörtlerini artık oturarak giydiriyoruz mecburen 😂😆
Satmisimanasini merveeturk6 ilk aylarında yapıyordu bunu sıklıkla doktorumuz daha önce kıyafetini değiştirirken canını yakmış olabileceğimizi bu yüzden her değişimde ağladığını söylemişti. Altını da karnını doyurduktan sonra açmazsam hala daha ağlar o yüzden önce emziriyorum sakin sakin konuşarak şarkı söyleyerek falan açıyorum