Sevilay37 Ne yiyip ne içiyorsunuz, kabartma tozunda vanilinde Hindistan cevizinde felan süt var mı? Paranoyak oldum artık? Azalmıştır belirtileri yine arttı nerden kaçak verdim bilmiyorum
Bulutirem Sevilay37 her paketin arkasını maalsef okumak gerekli 8 ay çektim o çileyi en son dr emzirmeyi kestirdi cnku alerji çok ciddi boyutta sokun kabartma tozu vanilin falan içinde eser miktar var bunlara çok çok dikkat edin sütte 200 protein var bunları araştırn mesela kazeiz vs bunlara paketli gidalarda çok fok dikkat edin geçmiş olsun
Karademirmerve Sevilay37 canım süt ürünleri yanında hayvansal gıdaları da kesmen gerekiyor carpraz reaksiyon gösteriyo tavuk eti yumurta kırmızı et bide bunları kes öyle dene bebeğini
Nurselihiranur Sevilay37 hiç bir şekilde paketli gıda tüketmiyorum hatta şöyle yazım size kimyonun bile arkasında eser miktarda süt yazıyordu bnde öyleydim ne yiyeceğimi şaşırmıştım herşeyin alternatifini buldum ne yemek istiyosun yaz bana tarif atım sana😂 hıı bide çapraz reaksiyondan dolayı ette yememen lazım
Sevilay37 Bulutirem teşekkür ederim. Muhtemelen sadece süt de değil 15 gün oldu diyerek gireli iyi gidiyordu 3 gündür yine dokuntuler başladı çok üzülüyorum. Insallah bende en az 8 ay emzirebilirim . 4 ayligiz daha
Bulutirem Sevilay37 bende hem mama hem ezirdim çoğunluk mamaydi ama mecbur kilo alması gerekiyordu ee süt ister istemez azalıyor çünkü bişey tuketemioz
Sevilay37 Gokce91 hepsi var , ağlama krizleri ,uykuya dalamam az uyuma mukuslu kaka , huzursuzluk, surekli dilini gevme , kan yoktu hiç 2 gündür kan da var :( biseu daha dokundu ama ne bulamıyorum
Sevilay37 Nurselihiranur kimyon tüketiyorum bende önceden olabilir baharat olduğu için arkasına bakmadım aklıma da gelmedi onda süt olabileceği. Valla her tarifi isterim. En çok tatlı zorluyor yemeklerde biber salçası geçtim. Eti de keseyim ama sütüm vitaminsiz olacak hepten kilo alamayacak diye korkuyorum. Çok karışık
Sevilay37 Nurselihiranur şu an patates kabak fasulye nohut makarna ( pakete bakarak) yiyorum. Hoşaf içiyorum. Tatlı işi zorluyor irmik kavurdum yağla. Meyve tüketiyorum kuriyemisi de kestim. Başka ne yenir bilmiyorum. Organik ürünler alabilecek güvenilir bi yer arıyorum. Ham kaka vanilya şurubu vesaire alabilecegim
Sevilay37 dolunaymomsss gürültülü mukuslu kanlı kaka, egzama, uykuya dalamama ağlama krizleri ,meme reddi kilo alamama …
Bulutirem Sevilay37 evet neocate kullanıyoruz bebekten bebeğe fark ediyor ama kokusu çok kötü ama direk içti alıştı artık
Rika Sevilay37 hindistan cevizindw kuruyemis alerjisi var. bol yesillik cogu sebze ve meyve yiyebilirsiniz. Kuzu eti balik, kendi yaptiginiz karabugday pilavi karabugday ekmegi
Nurselihiranur Sevilay37 doktora danışıp mı kestiniz gıdaları? Bnm doktorum yoğun kanama olmadıkça gıda kesmeyelim dedi beslenmesi daha önemli ddi pişman oldum şimdiye kadar keşke başka doktora gitseydim 5 aydır et süt yumurta tahin kuruyemiş kırmızı meyve tüketmiyordum sayesinde yumurta ve bademi açtık sırayla gidiyoruz ne kan var ne huzursuzluk şimdilik inş olmaz sizide Allah kurtarsın🥰 tatlı olarak şambali tarifi bakın bn baya geç keşfetmiştim onu😂
Sevilay37 Nurselihiranur kilo verme dönemi oldu nu benim oğlumun kilo alımı durdu verecek diye çok korkuyorum, mama kullandınız mı kac aylıkken tespit edildi alerji
Nurselihiranur Sevilay37 kilomverme değilde çok az aldı 20 günde 200 gr ve 1.ayın içindeydi daha 1.5 aylıkken tespit ettik doktor doktor gezdik hepsi küçük ağlar deyip çok ilgilenmedi sonra bir doktor bulduk onunla devam ettik mama kullanmadık