Ablamın kızı var Zeynep Duru.. başımızın tatlı belası 🤗 bizim kız iki tarafında ilk torunu olduğu için biraz fazla sevgi ve ilgi gördü ona göre de huyları oldu tabii ki🤗🤗 gazla çalışıyor bizim kız poh pohlayacaksin, iltifat edeceksin kiii istediğin birşeyi yaptirabil yoksa neredeeee 🤗🤗 tabii ki yetiştirme tarzına göre çocuğun huyunu da biraz olsun kendin yonetiyorsun… Ağaç yaşken eğilir diye boşuna dememişler 🤗🤗