Bebeğim 8,5 aylık son bir aydır odadan çıktığım anda çığlık ve ağlamaya başlıyor istisnasız bir şekilde. Yanına geldiğim an ise susuyor. Tek başımayım gün içinde yardım edebilecek kimse yok ve işlerim halledemez oldum hatta lavaboya bile gittiğmde iki gözü iki çeşme ağlıyor. Başında oturduğumda oynuyor oyuncaklarla, ben de onunla oynuyorum ya da bırakıyorum kendi oynasın diye. Ama şu huy geçmek bilmedi. Yemek bile yapamıyorum tamamen değişti huyu. Zaten bütün gün onu tek bırakmak değil amacım, zaten onunlayım ama ara ara çıkıp işlerimi halletmeye gittiğimde duruyordu ağlamıyordu. Ama şimdi hiç bir şekilde 😓 Bunu yaşayanlar geçiyor mu/ dönemsel mi