Ozgemre Oğlum 2 aylık daha önce mama da biberonda kullanmadık sütüm yetersiz mama vermeye çalışıyorum hem kaşıkla hem biberonla öğürüyor biberonı kabul etmiyor mamayı da nasıl alıştırırım ?
petitonunannesii Ozgemre Hangi biberonu kullanıyorsunuz bizimkide öyle yapıyordu 4 aylik avent aldik tuttu
3melek_annesiii Ozgemre kaşıkla verince de mamayi oguruyorsa birde mamayi değiştirip o şekilde deneyin siringayla da deneyebilirsiniz
Birbey Dr.browns deneyin bence kolik biberonudur aynı zamanda gazı minimuma indirir başını sevmeyen bebe yoktur sanırım 5 biberon denemiş bi anne olarak tavsiye ederim ☺️☺️