Kızlar alerjik bebek annesiyim oglumun inek sütü alerjisi var sütüm yok iki ay tek emzirebildim sorum şu doktorumuz anne sütüne en yakın diye golden goat keci sütlü mama kullanın dedi birde nestle nin alerjik maması icin rapor çıkardı ben oğlum Nestle alerjik mama içmiyor diye ilk karıştırarak verdim iki ondan iki ondan olcak şekilde aşırı kustu sonra ayrı ayrı verdim yine aşırı kustu sonra bikac beslenmesinde tek golden goat verdim aşırı yine kusuyor günde bir iki kez kusması normalmiş bizimki günde 4 5 kez kusuyor günde 5 kez kıyafet değiştiriyorum artık mama yı vermek istemiyorum bana saçma geliyor zaten doktorun yaptığı alerjisi olan bebeğe keci sütü de ağır gelmez mi bugünlük tek alerjik mama icircem icerse sorun cıkarmasa mama almam ama içmiyor zor içiyor yine öyle yaparsa mama almam gerek önerebilceginiz sindirimi kolay gaz yapmayan aşırı kusturmayan mama varmı aptamil demeyin ilk doğduğunda kullandık bize fayda etmedi hip ten memnun olanlar var bebelac gold yada bebelac nasıl kullan varmı sma da kullanmıştım ilk zamanlar o da işe yaramadı Öner’i bekliyorum