Arkadaslar ben kilolu göbeği olan doğumdan sonra sarkik göbeği olan bir anneyim doğum yapali inanmayacaksınız ama 3 yıl oldu bu dikiş yeri ara ara koku yaptı ara ara yanma oldu ara ara hafif kasılmalar oldu ama suan kalırken yirtmamak için kendimi zor duruyorum. Benim gibi kilolu olunca göbek pişik yapıp koku kaşıntı kızarıklık yapar dendi hep ama suan kasintidan mesajı zor yazdim o derece doktor ise gittiğimde iltihap falan yok deyip hiçbir krem vs. Vermemişti doğum sonrası acaba ondan mi böyle oldu yoksa gerçekten dedikleri gbi göbek sorunundan mi .
Sizin kullandığınız krem varmi acil olarak almam lazım birde yola cikacagim🤦♀️🥺