Sizinle aynı durumdayım 10 aylık bebeğim. 12 18 aylık yazlık alışverişi yaptım birkaç da 18 24 aldım büyük olsa da giyer. Kışlık için de 18 24 aldım. Havalar çok ısındı burada biz evde yazlıklara başladık. Baharlık bir iki şey harici almadım, tayt üstüne tshirt giydiriyorum dışarıda, ceketlerimiz de kıştan kalma küçülse de idare ediyoruz yeni almak istemedim artık.