prenses_we_prens_annesii Selam anneler kızım 2 ay 20 günlük Yani bayrama çok az kaldı ilk bayramı we ben daha bişey bulamadım nasıl giydirmeliyim kalın ince ws alanlar link paylaşabilir mi banada fikir oldun lütfen şimdiden tşk ederim kız bebek kıyafetleri😇
Deletedmom_23 prenses_we_prens_annesii İnstagram Melon bebe ye bakabilirsiniz. Ben oradan aldım. Hiçbir sorun da yaşamadım😊2günde gönderdiler 😊
eceunverkanra prenses_we_prens_annesii Bayramlik icin anca magazadan alirsaniz bayramda giydirebilirsiniz internetten aldiginiz seyin yetismesi mumkun degil maalesef🥺 yasadiginiz yerin sicakligina gore karar verebilirsiniz mesela ben İstanbul’da yasiyorum hava durumu bayramda serin gosteriyor. Ben ince bir gomlek ustune hirka ve mevsimlik mont altina da mevsimlik bir pantolon aldim o sekilde giydirecegim.
Zumrasmom Yaşadığınız yerdeki hava durumuna göre hareket edin ama bebeğiniz daha çok küçük. Üşüyebilir. Uzun kollu şeyler tercih etmeniz daha doğru olur.
eceunverkanra prenses_we_prens_annesii Hayır 18aylık ama ben minikken de ayni bu sekilde giydiriyordum, hic cok kalın giydirmedim ya da ust uste kat kat giydirdim terlerse soydum, usudugunu hissedersem ustunu kalinlastirdim☺️