Oğlum 1-2 gün sonra 7 aylık olacak dün menenjit aşısı bexseronun ilk dozunu yaptırdım. Akşamüstüne doğru çok ağladı büyük ihtimal ağrı yaptı kasa vurulduğu için aşı. Geceyi de ateş anlamında güzel atlattık. Çok ağladığı için ağrıdan calpol verdim ama dikkatimi çeken sol bacaktan vuruldu keyfi yerindeyken sağ bacağını kaldırıyor sol bacağını kaldırmıyor ya da sola dönemiyor. Aşının yan etkilerinden mi acaba yaptıran arkadaşlar böyle bişeyler yaşadınız mı?