Cihangirberna Dönmeyi yeni öğrendiği için sürekli deniyodur ☺️ Mesela ayağa kalkmayı ya da emeklemeyi öğrenince de beşikte devamlı bunları yapıyolar 🥲 Bir de bazı bebeklerin uykuya geçişleri çok daha hareketli oluyor. Kızım 1,5 2 yaşına kadar yatakta fır dönerek uyurdu. Daha yeni yeni duruldu. Enerjisini güzel atınca ve uyku aralarına dikkat edince daha rahat uykuya dalıyorlar