Puhukuzusu Aa olur mu ben verdim bişey olmadı mantığı her konuda galip gelir, sanki çocuklarımız 50-60 yaşına gelmiş de uzun süreçte onlara verdiklerimizin sonuçlarını görebilmişiz gibi ne rahat konuşuyor insanlar, somut bir sonuç yok ya elde, göz görmüyor vermeye devam...
Yazdıklarınızın tamamına katılıyorum, benzer düşünenleri görmek güzel 🌸