Annesininoglu kizlar 9 aylik bebege sulandirip versem dogal inek sütü verip mamayi biraktrsam sizce nasil olur? Ben belki aranizda garipseyen olacak ama mamadan nefret ediyorm. Onu verirken sanki zehir iciriyorum gibi hisse kapılıyorum. Deneyen var mı?
Ftmsnny Annesininoglu eğer inek kendinizinse doktora danışıp bekli olur ama şuanki dışarıda satılan süt görünümlü antibiyotikler mamadan kat ve kat zararlı bence.
leylaa Annesininoglu Mama tabi ki anne sütü kadar faydalı olamaz ama zehir de değil. Anne sütü yetersizliğinde kullanılması gerekır. İlaç gibi düşünmek gerekli aslında içeriğindeki vitaminleri vs. düşünürsek. Siz gerekli olduğunda ilaç yerine inek sütü içiyor musunuz?
Babe Annesininoglu saskinlikla okudum ne demek zehir ya....bebegine dogdugu andan beri kendi sutunu emzirememis anneler var burda!!! Ayrica inek sutu 1 yastan once kesinlikle verilmiyor...Cok saskinim suan bu devirde bu zihniyet...
sedaadogan İnek sütünü icirirsen o hisse kapıl canm suanki mamalar anne sütüne en yakin mamalar eskisi gbi degl.İnek sütü alerjendir,gelisim geriligi yaratir bebek sindiremez bir yasindan sonra bile az icirilyo nolr bebegine bunu yapma o zmn kimse mama icirmesin inek.sütü varken mantıkli düşün
Annesininoglu Babe Detaycianne sana ayıp ve yazik bnm bebegim 9 aylik oldgu icin yasina 3 ay kaldi diye sordum. kimse anne sutu varken emin ol mama vermek istemiyor. mama verirken güle oynaya vermiyoruzm mamalar karbonhidrat olsun diye sacma sapan maddeler koyuyorlar. palm yagi ve kanola yagi gibi kanser yapan yaglar var. cahil cahil konusma. ben burda 9 ay oldugu icin dedim. etraftan da icimi karartan insanlardan dolayi kafam karisti. bana bizzat ebem anne sütünden 40 kat fazla kalsiyum var dedi keci sutunde. kizinin gelisiminin ondan sonra daha cok arttığını soyledi. tavirlarin senin zaten nasil basit insan oldugunu gösteriyor. burda dogruyu insan gibi soyleyenler varken gercekten senden bir bilgi istemiyorm. kibrin sana kalsin
Karam Annesininoglu verebilirsn bisey olmuyo bende keci sutu iciriyrm mama 5 ay icti ondn sonra keci sutu icirmeye basladm arada da inek sutu veriyrm alerji olmadi 8 ayligiz bu arada pureler meyveler corba muhalkebi veriyrm aradada gunluk degisiyo bi ver cnm alerji olmuyosa sknti olmz cunku mamaya guc yetmiyo bi kac defa arkadasima aldm bizler aliyoruzdur ama alamayan cok kendi dr oglunu inek sutuyle buyuttu ve ben sasirdm bizlerde okuduk ama cocuk acmi kalsin dedi 40imdn sonra inek sutu verdm dedi ona kalirsa zararli demi ama necbur kalirsan verebilirsiniz dedi keci sutu verebilirmiyim deyince oda oyle dedi
Dildeniz Detaycianne nesi ayıp pardon alla alla ya ben de sizin gibilerin zihniyetini anlamıyorum bekli maddi durumu yeterli değildir belki alamıyorudur nerden biliyorsunuz bu şekilde yorum yapıp kendinizi mi tatmin ediyorsunuz ne yanı herkes istediğini vermekte özgür
KaSeAy Annesininoglu Annem sürekli bize sulandırılms inek sütü vermiş. Ama ben asla 1 yasına gelmeden vermem. Biz büyümüşüz bişey olmamıs ama bi yandan da zararlı oldugu söyleniyor bunu bile bile nasıl verelim. Onlar bilmeden vermş zamanında. Gerci eskiden herkes inek sütü iççmştir 1 yaşından önce. Ama bilemedim🤷♀️ Doktora sor en iyisi. Burda her kafadan bi ses cıkar . Çıkar yol bulamazsın
Detaycianne Dildeniz ısterse bebeğini aç biraksin o beni alakadar etmez. Varligi yoklugu biliyor ve anliyorum fakat Benim ayıp dediğim nokta zaten apaçık ortada. Mamaya zehir demesi.
Annesininoglu Dildeniz aynen canim anlatamazsın onlara bir seyi. maddi durumum cok sukur var ama cok katki maddesi vs oldugu icin bir de kanserojen yaglar oldugu icin sordum ama terbiyesizce konusup kibrini bosaltanlar cok. yuz yuze gelsek iki kelimeyi bir araya getiremezler. kac tane ebe ile konustum keci sutu ver diyeni de duydum mama verme yogurt ver diyeni de. hayir eskiden durumu olmayanlar ne yapıyordu acaba. hemen farkli yerlere çekiyorlar zehir dememe takmislar. ne var bunda kim mamayi isteyerek veriyor. ben nefret ede ede veriyorm. ilk cocuk acemiliktir ben lansinoh biberon memeyi biraktirmaz diye birkac kere disarda verdim diye bebegim emmek istemedi. hic emmemis cocuklar da saglikli oluyor ve aralarından dahiler cikiyor ama onlarin amaci kaos ortami yaratmak
Elifcik34 İnek sütünün hazmı zordur 1 yaşından önce kesinlikle verme alerjide olabilir.bi başkasınınkine olmamış olabilir siz dikkat edin kendinize mama verin süt yerine
salihayilmaz [bilinmeyen] neden bu kadar olumsuz düşünüyorsunuz, anne sütü yetmiyorsa mama en iyi seçenek. içerik olarak anne sütüne yakın, bildiğin doğal sütten yapılıyor ve tarhana gibi kurutuluyor. bu kadar endişeli olmanızın nedeni nedir
tgbmhr yazık valla yazık mama zehir ne demek ya. alerjik bebekl annelerine bir sorun o mamadan bi yudum içseler sevinç çığlıkları atıcaz nerdeyse. o inek sütü senin bebeğin için değil İNEĞİN YAVRUSU için ....
Annesininoglu tgbmhr yahu bu ne öfke? alerjik bebeklerin durumu apayri. Hepsine Allah yardim etsin. Besin alerjisi olup nasil zeki olan tanidigim var. ilk dogdugundan beri besin alerjisi vardi. madem inegin yavrusu icin sen neden iciyorsun? benim dedigimi anlamadan yazik yazik deyip durma! burda kimse bebegine isteyerek mama vermiyor. ben emzirsem de bu postu paylassam haklisin ama sizin gibi bilmis insanlar kibrini bosaltcak. bazi doktorlar oneriyor ve ebeler de yogurt ver onun yerine keci sutu ver 40 kat fazla kalsiyum var diyenler oldu. belki daha detaylı arastiranlar yol gosterir ve hepimiz paylasiriz diye yazdim ama sizin amaciniz kaos.
nagehanyorulmaz yani prematüre doğan ememeyen hasta olan bir sürü bebek var hepsi mamayla hayata bağlanıyor. Allah eksikliğini göstermesin mamanın da neden öyle düşünüyorsunuz etkilenmeyin başka cahil insanlardaan sakın
Babe Annesininoglu beni de etiketlemis oldugunuz icin cvp veriyorum.Basta inek sutu demissiniz sonra keci sutune döndünüz.bebek sizin tercih sizin.Ama burada maalesef sizin gibi soyledigi seyin nereye varacagini kimi kirip uzecegini dusunmeden konusan bir cok anneye denk geldim.Biraz daha sag duyulu olmaya davet ediyorum sizi.Mamaya zehir derseniz anne sutu veremeyen mecburen mamayla besleyen anneleri de karsiniza alirsiniz..Ve bu anneler size karsi gelip sinirlenip konusursa da haklilar.Cunku siz zaten atesi en basta körüklediniz zehir diyerek.
Detaycianne Babe Babe beni de etiketlemis oldugunuz icin cvp veriyorum.Basta inek sutu demissiniz sonra keci sutune döndünüz.bebek sizin tercih sizin.Ama burada maalesef sizin gibi soyledigi seyin nereye varacagini kimi kirip uzecegini dusunmeden konusan bir cok anneye denk geldim.Biraz daha sag duyulu olmaya davet ediyorum sizi.Mamaya zehir derseniz anne sutu veremeyen mecburen mamayla besleyen anneleri de karsiniza alirsiniz..Ve bu anneler size karsi gelip sinirlenip konusursa da haklilar.Cunku siz zaten atesi en basta körüklediniz zehir diyerek. Söyleyeceklerimi söylemiş zaten. Annesininoglu O yüzden çok da üzerine düşmeyeceğim gerçekten bu yaptığın çok ayıptı. Binlerce yüzbinlerce milyonlarca anne 1 damla anne sütü verebilmek için canını verecek dereceye gelip olmayınca mamaya başvuruyor sen kalkıp zehir diyorsun. Umarım ilerde mama kullanmak "ZORUNDA" kalmazsın. Bu çocuğunda olmasa da başka çocukta. Palm yağı raf ömrü uzun olması için koyuluyor tükettiğimiz bir çok üründe var malesef. Siz çocuğunuza istediğinizi yedirin için ya da yedirmeyin umrumda bile değil ama diğer anneleri ve bebeklerini göz önünde bulundururak konuşun. Tekrar ediyorum mama zehir demeniz cok ayıptı. "Saf", "temiz" ve "doğal" inek sütünü gönül rahatligiyla verin bebeginize. Iyi geceler.
Yagmur_34 Babe çok doğru söyledın sadece 15 gün verebıldım sütümü birçok sebeblerden dolayı 9 aydır mama yıyorr
Milasmom Annesininoglu benim bebegim 1 yaşına girecek devam sütüne devam etcem inek sutu mama kadar faydali degil mamadaki vitaminler daha fazla ve anne sutune yakin . Doktorlar inek sutu yerine yogurt verin kefir verin diyolar
Annesininoglu Milasmom b3nde biraz dogal takıntısı var cok arastrdim bir tek baby goat masum mamalar icinden ama onu da bebegim icmedi. eger icerse onu dene canim o cok mantikli bir tercih