Merhaba, 45 günlük bebeğim 11 gündür kakasını yapmıyordu. Bugün doktora gittik ve ultrasonla baktılar. Bağırsaklarında büyük miktarda dışkı varmış. Gazını çıkarabiliyor ama çok kötü kokuyor. Çocuk ıkınıyor resmen belli bir sıkıntısı olduğu. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Amerikada yaşıyoruz ve bizim zorumuzla baktılar ultrasonla da. 7.günde gittiğimizde normal normal anne sütü aldığı için diyip durdular. Şurup verdiler ve 24 saat içinde yapmazsa fitil verceklermiş.